دانلود بازی نمونه اصلی 2 برای کامپیوتر / ایکس باکس 360


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پی سی دانلود و آدرس nrg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 4942
بازدید کل : 483017
تعداد مطالب : 217
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!
دانلود بازی کامپیوتر Prototype 2 نمونه اصلی 2

 

بازی کامپیوتر Prototype 2 نمونه اصلی ۲ یکی دیگر از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط Radical Entertainment طراحی و ساخته شده و کمپانی مشهور Activision آن را در آوریل سال ۲۰۱۲ برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS3 به بازار عرضه کرد . این نسخه دومن قسمت از سری بازی نمونه اصلی است که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد . پس از آنکه نسخه اول با استقبال بسیار خوبی روبرو گردید , سازندگان بازی به سرعت شروع به کار بر روی نسخه دوم کردند که ۳ سال به طول انجامید . این نسخه بر خلاف قسمت اول دارای شخصیت جدیدی به نام James Heller جیمز هلر است که سعی دارد تا ویروسی با نام بلک لایت را از بین ببرد .

Prototype.2.9.www.Download.ir

دو سال پس از آنکه گروهبان جیمز هلر از ماموریت عراق بازمی گردد , متوجه می شود که همسر و دخترش توسط ویروسی بیمار شده و جان خود را از دست داده اند . همین امر باعث می شود تا او به ارتش NYA برای از بین بردن ویروس Blacklight ملحق شود . هلر از شیوع بیماری در دهه ۶۰ شهر آیداهو و همچنین حوادث نسخه اول آگاه است و بعدها ارتباطاتی بین انتشار ویروس و شخصیت اصلی قسمت اول یعنی Alex Mercer الکس مرسر نیز متوجه می شود که باعث بیدار شدن حس انتقام در هلر خواهد شد . هلر می تواند تغییر شکل دهد و با هویتی جعلی ماموریت های خود را به پایان برساند .

Prototype.2.8.www.Download.ir

در این نسخه بر هوش مصنوعی بازی به خوبی کار شده است به عنوان مثال اگر شما به یک سرباز تغییر شکل دهید , دید مردم نسبت به شما تغییر خواهد کرد و واکنش های متفاوتی انجام خواهند داد . در این بازی علاوه بر توانایی های فردی که هلر در وجود خود از جمله چابکی , قدرت بدنی فوق العاده و آسیب ناپذیری است , قادر خواهد بود تا از سلاح های مختلف برای پیش برد اهداف خود استفاده نماید . یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد بازی , گرافیک آن است که با ظرافت و دقت خاصی طراحی شده و باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی شده است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

Prototype.2.7.www.Download.ir

 

مشخصات بازی Prototype 2 :

نام بازی : Prototype 2

نام بازی (فارسی) : نمونه اصلی ۲

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : ۲۰۱۲

شرکت سازنده : Radical Entertainment

منتشر کننده : Activision

سبک بازی : اکشن , ماجرایی و جهان باز

نوع فایل : ISO

 

تصاویری از محیط بازی Prototype 2

Prototype.2.1.www.Download.ir

Prototype.2.2.www.Download.ir

Prototype.2.3.www.Download.ir

Prototype.2.4.www.Download.ir

Prototype.2.5.www.Download.ir

 




:: موضوعات مرتبط: بازی , اکشن , ,
:: بازدید از این مطلب : 1280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد کریمی
ت : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');